Lotji 20 år!:D

Grattis Lotji som fyller 20 idag!:D Vi ska till henne sen i eftermiddag/ kväll:)

Igår blev de en misslyckad hemlis xD men vi får fixa de senare i veckan;)
men på kvällen va de trevligt att spela kubb, träffa Mattsson, som jag inte ens kände igen först xD sen åkte Sarah och jag hem till mig och kolla på forest gump som hon aldrig hade sett :O sen somna a typ direkt när hon hade åkt:)

Idag ska ja hjäpa till att sätta upp ett partytält hos grannarna och sen göra mig iordning och åka med de andra till Lotjis party!:D

nu ska ja klä på mig:) 
PUSs 

Kommentarer
Postat av: Lotji

Det blev en lyckad kväll på min födelsedag :).

;).

2010-11-30 @ 21:54:49
URL: http://louiiiise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0