Fredag

Jag fick en plötslig lust att skriva idag också xD så nu skriver jag:) igår på ridningen fick jag min älskade Nisse <3 det började inte så jättebra för när jag satt upp så svingade jag för fort eller nåt för jag höll på att störta ner på andra sidan med huvudet före xD sen satt jag och fnissa jättelänge när jag hade tagit mig upp ordentligt tur säger jag att ridläraren stog på andra sidan så jag kunde stödja mig mot henne så jag kom upp igen xD idag ska jag baka så blir Julia nöjd för hon har ringt till mig varje dag och frågat om jag har bakat för hon ville ha lussebullar men baka själv det går ju inte ;) fast först måste jag gå ut med hundarna och köpa mandelmassa :) imorn ska jag och patti åka på julmarknaden på ängsö och kolla in Sarah som ska sälja fisk med lotjis mamma :) vi hörs! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0