Lördag

Värsta rekordet! Skriva i bloggen tre dagar i rad liksom!:D Igår va jag hos farmor och hjälpte henne handla och pynta lite i källaren:) sen åkte jag till hälla och Sarah kom dit också sen gick vi runt och köpte lite grejer jag köpte nagellack, örhängen och coola vantar;) sen gick vi in på maxi för jag skulle handla lite till kvällsmaten och godis:) vi betalade hos Patti de va kul:D Idag ska jag och Patti åka till marknaden på ängsö slott där vi ska kolla på när Sarah säljer fisk sen åker vi till Lotji:) jag kommer bara kunna vara där en liten stund för vi ska till min moster sen på kvällen och äta och planera julafton :D Nu ska jag duscha:) Puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

du fortsätter att förvåna ! :o

2010-11-27 @ 17:02:50
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0