Tisdag

Nu sitter jag hos farmor själv jag skulle vakta hennes hus när hon va borta för de skulle bygga en hiss här på trappen utanför men de kommer inte förän imorn istället så nu ska jag vänta på att jag ska åka ner till arbetsförmedlingen och gå på jobbrummet wiie! Jättekul! Eller inte..... Sen ska jag åka hem och då hoppas jag att brevbäraren har vart där med posten och att både mitt cdon paket och mina glasögon har kommit :D annars blir jag ledsen:( fast då har jag ju nåt att se fram emot imorn istället :D då ska jag först handla till farmor och sen ska farmor med ner på stan vi ska köpa julkort :) måste åka ganska tidigt för farmor vill inte bli sjuk och de kommer ju så mycke folk senare på dagen:) så nu sitter jag alltså här och har mysigt i farmors soffa:) hoppas på att få en skymt av hennes grannes snygga son också xD nu ska jag spela lite piano:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0