Det går bra

Jag det går så otroligt bra för mig just nu känner jag........ Jag har fått tillbaka mina svinkoppor igen så jag ser återigen helt förjävlig ut och det är såååå kul att visa sig ute bland folk NEJ........ Dessutom måste jag åka till ABF och söka lite jobb bara för att jag ska få närvaro för den här dagen.... skulle hellre sitta hemma och söka så jag slipper visa mig där..... Sen ska jag iaf åka iväg och rida och de ska bli kul som vanligt men ändå jobbigt för jag kan inte pussa på min bebis :( Får vänta ända tills på lördag med de :( ska till doktorn igen och få medicin imorn men jag blir så trött på att alla agressiva bakterier ska komma till mig....:( Jag får ju tvångstankar om allt möjligt :S som om det inte räkte med de jag redan har?? Nej fy fan va jag ä rtrött på detta nu och aldrig kan man få ett jobb heller..... det är så jobbigt just nu men de är tur att jag har julen att se fram emot och min Bebis Alfred att åka och pussa på när det är jobbigt... sen har jag ju mina vänner också <3 Nej nu måste jag väll åka till ABF och nörda mig lite sen ska jag hem och sova igen... hejdå hoppas alla andra mår bättre än vad jag gör :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är tur att de är nåt som går över till slut iaf! Jag håller tummarna!

2011-12-06 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0