.....

Just nu är jag ganska nöjd med hur det ser ut i mitt liv fram till det nya året :) ska rida först privatlektion på lördag med Alfred sen mina vanliga lektioner söndag och tisdag, sen ska jag rida på julafton och nyårsafton och sen börjar terminen igen den 2januari :) det är så tråkigt att det verkar som jag inte kommer träffa nån av mina vänner innan jul :( jag är också jätteledsen för det är så få julklappar för mig att köpa iår :( jag älskar att köpa julklappar och slå in men alla har inte planerat till julen så de har råd :( därför är det bra att jag kan åka till Alfred och han bara är där :) nej nu ska jag fortsätta göra ovärda saker ..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du kan få köpa och slå in till mig iaf ;)

2011-12-14 @ 12:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0