Nyår

Jag är lite ledsen nu att jag inte kommer att kunna rida imorn som jag hade tänkt :( bara för att mitt dumma knä inte vill bli bättre :( inte så smart att rida två gånger samma dag när man inte ens kan gå ordentligt..:( men ska åka till stallet ändå och borsta på min bebis <3 Jag mår föresten bättre sen jag skrev det förra inlägget nu ska jag göra mitt bästa för att hitta en sysselsättning så jag slipper vara hemma hela tiden och tänka och må dåligt.. Jag som vill inviga mina nya ridstövlar som jag fick av mormor och Hasse i julklapp! blev värsta överaskad för jag hade inte sagt att jag önskade mig det bara att mina ridskor va sönder och jag skulle köpa nya så fick jag värsta vinterridstövlarna :D varma och sköna :D Jag sa till mamma idag att jag ville inviga de då tyckte hon jag skulle ta på mig de och åka till maxi och handla för hon prkade inte xD men de va ju inte riktigt så jag menade xD Nu när jag ändå är igång kan jag ju säga vad jag fick i julklapp för jag är så nöjd och glad över allt jag fick :D det brukar jag ju alltid vara iofs med i år va de några överaskningar :D   Av mamma och pappa fick jag: en iphone 4S, en tröja från london och ett par örhängen som jag glömt att jag var med och köpte xD  sen av julia fick jag filmen UPP den äger :D   Sen av min moster och hennes familj fick jag en muminmugg som jag hade önskat mig med totikki på :D av min kusin Gustaf fick jag en jättefin hemmagjord muminmugg :D och av min kusin Maria fick jag ett jättefint halsband med tre extra tillhörande hängen :D  sen av min morbror och hans fru fick jag ett biokort och av mormor och Hasse fick jag mina ridstövlar :D  Sen hade vi även ett julklappsspel där alla hade köpt två stycken julklappar för 100 kronor styck och det var jättekul! jag hade värsta tur så när det va slut så hade jag flest julklappar av alla men mormor hade ingen så jag fick ge en til henne:) Jag blev jättenöjd med det jag fick: en asmysig filt, en ljuslykta från ittala (som jag hade köpt) tihi och två dubbeltriss på vilka jag vann 100 kronor :D sen hade jag även en kokbok om grillning men den fick mormor :) så det va en jätterolig julafton fastän den inte var som vanligt och jag hade asont i kroppen :( det kändes bara så konstigt att inte åka till farmor och farfar på kvällen :( men pappa och jag tände ljus på graven när han hade hämtat mig i stallet <3 Nu har jag skrivit värsta långa inlägget och jag känner för att skriva lite mer faktiskt :D Haha bara för att skriva lite så kan jag ju berätta om när pappa och jag åkte upp till akuten på juldagen för att kolla upp så att det inte var någon spricka i knäet... Vi satt där mellan kvart i 3 till typ halv 10 tror jag xD blev en röntgen av mitt knä som visade att det inte var några sprickor och det var sjukt skönt! om det hade vart det så hade jag ju inte kunnat rida på jättelänge och då hade jag vart helt otröstlig! iofs så ska jag inte rida förrän söndag NÄSTA vecka så långt uppehåll har jag inte haft sen i somras :( Nu i januari hoppas jag att det kommer lite snö så att jag och Sarah kan ha en fotografering med Alfred och mig :D Jag vill ha lite bilder på mig och han på väggen :D bebis <3 Nu ska jag inte skriva mer om du har läst ända hit så är jag imponerad för det mesta va ju helt ointressant xD Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0