Kill me

Jag orkar inte jag vill inte jag bryr mig inte jag hatar det här !!!! jävla skit asså jag måste fortsätta praktisera och vet inte ens om jag kommer få jobb här så jävla ovärt jag orkar inte! Sitter typ och gråter här känns ju bra jag skiter i allt just nu jag vill bara slippa vara här! Käre gode Gud kan inte jag få vara nån annanstans? Varför ska det alltid gå
Så jävla dåligt för mig hela tiden så trött på att jag måste prova saker jag inte vill bara för att nån säger det ! Det här suger och jag vill inte ha det såhär mer! Nu är jag jävligt negativ här men det skiter jag i ska det vara så jävla svårt att få ett jobb som man trivs med? Ja tydligen för jag har försökt i mer än två år nu och det går ju bara åt h-vete! Pissliv


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det löser sig Maja, det gör det alltid till slut. Jag tror på dig!! <3

2011-11-14 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0