Orka

Fy fan vad jag hatar min praktikplats! Asså shit vad jobbigt och tråkigt det är! Börjar klockan 6 sen med att torrmoppa alla golv på nedre våningen sen får jag vänta på att han som jobbar här ska köra en maskin som skurar golven sen går vi upp på övervåningen och torrmoppar sen åker jag hem värt liksom dessutom så ska han alltid torrmoppa där jag redan har gjort fast jag gör så noga jag kan värsta perfektionisten..... Nej fy fan asså om man blir motiverad av sånt här jobb då är jag imponerad för fy fan va segt det är att göra exakt samma sak varenda jävla dag! Tänk dig att du är läkare och varje dag får du träffa samma patienter som har samma problem varje dag utvecklande va? Otroligt! Nej usch nu vill jag hem och sova men kan inte de förrän vi har moppat övervåningen också ^^ bajskorv .........! Jag skulle göra mycket för ett jobb i en butik och väldigt mycket för ett jobb på sjöhagen! ;) hade bra! ( idag är det iaf ridning! Wiiie!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0