Vindruvor och tidig morgon

Ojojoj jag har nog aldrig i hela mitt liv vart tvungen att gå upp 05:20 varje vardagsmorgon :S om jag får jobb där kommer jag typ dö varje morgon men då får man ju pengar och det är till stor tröst! just de jag vann inte magic brush men jag köpte ändå de rosa typ två dagar efter jag hade anmält mig till tävlingen ;) positiv inställning xD idag fyller mitt körkort 2 år! Grattis på det! Dessutom ska vi på Rihanna hela familjen ska bli kul men är nog inte lika roligt imorgon klockan 05:20 .... Aja jag överlever :) på fredag ska jag till MUS på sminklektion och det enda jag ska göra efter det är typ att åka till stallet och sen vara hemma värt xD julia tycker att jag ska göra mig fin till konserten men det orkar jag inte får duga med de kläder jag har på mig och lite mascara ;) nej nu ska jag fira mitt körkorts födelsedag och äta asgoda vindruvor! :D sen åker vi till Globen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0