Finally!

På måndag ska jag ÄNTLIGEN rida Alfred igen! Nu skiter jag i min rädsla och stoppar undan den för jag längtar ihjäl mig! Kollade idag när en som rider honom ofta red och jag nästan dog när de galopperade! Jag vill också! Dööör av längtan! Imorn ska jag ta ut honom på en liten promenad och träna lite frihetsdressyr :) tycker att han behöver få lite mer respekt för människor på marken ibland bara går han utan att tänka på att det är en människa som håller i honom och blir helt bortknuffad xD busiga killen han är ju så snäll men så stor :) idag råkade han trampa på mig med hela sin tyngd och jag typ dog av smärta har värsta blödningen i foten :( men det går ju över sen :)

Går runt och väntar på att Anders från Ica Haga ska ringa mig om sommarjobb :) skulle vara så himla skönt att få jobba i sommar och sen kanske efter också ;) håller min tummar iaf :) nu ska jag läsa lite sen sova vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag håller alla fingrar och tår!!! <3

2012-04-13 @ 07:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0