London

London va kul! Dock så hade jag velat gå på madame taussades (stavning??) och hade gärna sett en musikal men vi hade ju bara två heldagar där och då hade man ju sin shoppinggalna syrra med sig så det blev ju mest shopping ;) men det blev också asgod mat på en restaurang kedja som hette ask italian! Godaste brödet Ever! Asgod carbonara också och då är man hemma hos mig direkt ;) mums!

Pappa och jag åkte till notting hill också en kväll och lekte turister vi frågade oss fram till bokaffären som är med i filmen och jag tog kort på den sen fråga vi om dörren men den hitta vi aldrig :( nästa gång ska man åka dit på dagen men det var ett jättemysigt ställe speciellt portobello road som vi gick mest på :)
Här kommer bilden på affären på den blå runda skylten stog det att det var denna bokaffär som medverkade i inspelningen av filmen notting hill ;)


Kommentarer
Postat av: Patti

Du får gå på Madame tussauds nästa gång! De är grymt kan jag säga!!:) alla dockor ser så sjukt äkta ut! Och när jag va där så såg vi oxå musikalen "we Will rock you" den är väl helt ok men hade hellre sett mamma Mia:) men visst är de sjukt fint i London?

2012-05-06 @ 14:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0