Januari 2012

Ja en liten sammanfattning av januari månad :)

Nyåret skålades in med vatten tillsammans med Sarah mysigt va det! :) Senvart det en jobbig dag den tredje för då var det ett år sen farmor lämnade oss :( mamma var ledig hela trettonhelgs veckan så vi gick omkring i one piece hemma hela dagarna xD sen har det ju inte hänt så mycke på jobbfronten utom att jag kanske ska praktisera på sjöhagen igen men det får jag veta nästa vecka :) en annan jobbig dag var den 17 januari, farmors födelsedag.. Den dagen grät jag mycket.. Men pappa och jag åkte och tände ljus på kvällen på graven :)

Sen va de roliga saker som att träffa Sarah vi va och simmade, tog kort på mig och Alfred och så åkte vi ut till Lotji och kollade på film :D en vända på pitchers vart det också :)

Jag skulle ha velat träffa Patti också men det får vi göra snart ändå tycker jag :) sen så skulle det ju inte skada om man fick se Lotji och sarah lite mer ;)

Nu ska jag börja rida söndag måndag istället för min tisdagsgrupp lades ner :( min första måndagslektion gick ju åt skogen xD fick ha tip top det är som att sitta på en betongklump som har fastnat i hubba bubba! Herregud och man törs ju knappt galoppera på han för då bockar han så man nästan flyger över halsen på honom xD

Nej nu ska jag vänta tills mamma kommer hem så ska vi ut och stavgå sen ikväll kanske jag tar mig till stallet igen och borstar på bebisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0