Fredag

Hejsan svejsan :) idag är det fredag och jag ligger i sängen och slappar lite granna :) imorse blev jag glad när jag fått ett mail från af med glada besked :) på måndag får jag bekräftat hur det blir med det och om det blir som jag vill så blir jag överlycklig! :D tänker inte berätta vad det är förän jag vet om det blir så ;) kan iaf säga att jag kommer slippa sitta hemma och glo under en kortare tid till att börja med ;) imorn ska jag åka och simma med Sarah sen ska vi hem till Lotji och kolla på film och idag ska jag på filmkväll :) saknar min stora bebishäst så jag skulle vilja åka och träffa han idag får se om jag gör det :) måste städa mitt rum och byta ut julgardinerna till mina svarta också :) Aja nu ska jag börja fixa disk och städa lite så blir mamma glad när hon kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0