Citygross och hööks <3

Igår lånade jag mammas bil och åkte ut till erikslund för jag ville så gärna shoppa hästgrejer :) åkte till citygross först där jag hittade värsta bra grejerna! Jag letade efter schampoo så jag ska kunna tvätta Alfreds svans och sen ska jag väl tvätta hela honom någon gång också ;) jag hittade ett schampoo som jag skulle ha köpt på hööks fast det va billigare på citygross ;) sen hitta jag en perfekt liten hink att ha i stallet för det finns aldrig några framme när man behöver så då kan jag ju lika gärna ha en liten söt hink i min bil :) sen hitta jag gummisnoddar så man kan fläta man och svans om man vill :) och jag köpte en ny ryktsten för nu hårar han så mycke och har massa kissfläckar så det går åt en i veckan nästan xD sen hitta jag också banangodiset som jag brukar köpa det va nedsatt så jag köpte en sån påse också :) bakade ju egna förra veckan men Nisse tycker inte om de och det är ju han jag rider mest nu så jag måste ju ha nåt han tycker om såklart ;) efter citygross åkte jag till hööks och hittade världens skönaste ridhandskar! Love them! :D så nu är jag jättepeppad att åka till stallet :D

Nu efter två veckor på Ica Haga så börjar det gå mycket bättre för jag känner mig mycket säkrare i kassan och alla är jättesnälla :) nu väntar ännu en vecka av praktik på dagen och stallet på kvällen och jag älskar det upplägget :D här kommer en bild på det jag köpte kom på att jag köpte en liten rund svamp att putsa sadeln med också ;) nu ska jag hitta på nåt :) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0