Lycklig!

Jag är så lycklig! Hittade ett par helskodda ridbyxor i svart för bara 529 kronor på granngården! Assköna också helt underbart! Kan knappt hålla mig ska inte rida förän imorgon!!! :O haha vill typ berätta för hela världen om mina nya ridbyxor xD

Nu har jag vart på min praktik på Ica Haga i en vecka och jag kan säga att det blir ganska så fullt i huvudet med allt man ska komma ihåg t ex trisslotter, frimärken, icakortinsättningar , folk ska handla på kredit och sen är det alla dessa plu koder som man ska ha in i huvudet också :S hittills har det gått bra men har fått ont i bröstryggen får se om pappa kan göra nåt åt det :) nu är pappa och jag påväg till erikslund :) hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0