Söndag

Idag ska jag följa med till min moster i Enköping som fyller år imorgon! Men jag råkade ändå skriva grattis på Facebook till henne för att jag var helt säker på att det var idag xD

Aja tänkte berätta lite om mitt liv just nu, jag har fått förlänga min praktik i två veckor till på Ica Haga och det känns jättebra jag trivs där och alla är snälla :) eller ja nästan alla iaf xD efter praktiken åker jag till stallet och borstar på min älskling och mockar ibland :) vissa dagar är alla hästarna jätteleriga och går inga lektioner den dagen så då brukar jag borsta av de leran för hur kul kan det vara för de att stå och vara leriga hela natten liksom? Nej det tycker jag inte om alls faktiskt! Jag kommer dit för att borsta och pyssla med Alfred men känner mig typ tvungen att borsta de andra också när de ser ut så...

Igår va mamma och jag på stan för att köpa presenter till min moster och det gick bra :) jag fick med mig två muggar från indiska och en skrivbok hem :) i den ska jag ha massa olika recept :) nej nu ska jag gå och äta frukost! Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0