Lördag

Idag ska jag mamma och Julia åka till Stockholm till kusinerna och göra massa roliga grejer i keramik :D sen direkt efter åker vi till mormor och där ska vi sova över och imorn fira mors dag :D

Det enda som är tråkigt är att det är räkmackehoppning på hamre och Lena ska vara med på Alfred jag hade jättegärna vart där och fotat de och alla andra som ska vara med men de får bli en annan gång ;) jag är ju i stallet så mycket ändå... Igår duschade jag Alfred och sen tog vi vår fredagspromenad som vanligt :) bara det att igår var den läskigare än andra gånger tyckte Alfred! Det var mycket konstiga saker att stanna och titta på men skam den som ger sig! Trots att han backade och ville vända hem flera gånger så fick jag honom att gå hela den vägen som vi skulle gå :)

Skönt att slippa mocka idag ^^ men asså fy faan va mycke det är att mocka på måndagar för då har det vart småflickor och lockat på helgen och de tar inte ens bort kisset så det är ju roligt att lyfta ut allt det på måndagsmorgon ^^ aja nu ska jag klä på mig och äta frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0