Sunday

Yes idag va jag i stallet som vanligt på söndagar det enda ovanliga va att jag inte red :) har ju bytt dag och det känns så himla skönt så jag slipper vara rädd och orolig varje söndag för att hästarna ska vara galna ;) men jag agerade hästskötare åt Lena som blev lika glad som alltid :) det va nog tur att jag kom tidigt för Alfred hade tagit sig en spabehandling bestående av lerbad minsann ;) så det var bara att sätta igång med magic brush och flera andra borstar så blev han skapligt ren iallafall :) haha jag märker att jag gör smileys väldigt ofta ;) hehe

Gick ut en sväng med Tip Top också för de va en tjej som inte ville rida honom så han fick gå ut på en promenad istället, ganska vild va han i slutet men helt okej :)

Imorn ska jag åka och träffa AK och Eva i stallet eftersom jag ska vikariera där när AK är sjukskriven :) ska bli kul att vara i stallet hela dagarna ända från 7 på morgonen till kvällen :) jobbigt kommer det bara bli på tisdagar eftersom jag rider så sent på måndagarna och inte kommer hem förän typ 11 :O

Nu ska jag försöka hinna städa mitt rum innan BB börjar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0