Torsdag

Idag har jag typ bara läst hela förmiddagen och fixat disken :) haha igår när jag skrev inlägget blev jag lite stressad på slutet för att bb började så de blev lite kort men så intressant va de väl ändå inte att läsa kan jag tänka mig ;) som sagt så ska jag ju rida idag det ska bli spännande att se vilken häst jag får jag kommer ju inte att få Alfred för det är en annan som ska ha han så det kan bli nästan vilken som hellst ;)

Det ska bli kul att rida på torsdagar även om jag resten av terminen kommer att rida i en typ nybörjargrupp men det är ju typ bara 5 gånger eller nåt så får jag byta till en annan grupp till nästa termin :)

På tisdag så börjar jag att vikariera i stallet med att ta hand om ridskolehästarna det ska bli väldigt kul! Även fast jag börjar klockan 7 och de är ett slitsamt jobb så är det ju världens bästa att få vara med hästarna varje dag hela dagen istället för bara på kvällen :D hoppas bara att Anders från Ica kan höra av sig nån gång om när jag ska jobba i sommar för det vore väldigt skönt att få veta så man kan planera om man får ledigt nån vecka eller så :) men Karin sa ju att jag måste ha tålamod med det för han är ganska osnabb på sånt :)

Det är så underbart att starta dagen med frukost som består av skivade jordgubbar, fil och jättegoda och nyttiga havreringar :D man bli mätt och det är så himla underbart gott! :D dock säger mamma att hon inte tänker köpa jordgubbar varje dag så jag får hushålla lite med de jag har men vissa hinner ju bli mögliga på bara någon dag :( aja nu ska jag fortsätta läsa tills jag ska till stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0